Drukarka do biura księgowego

Biura rachunkowe są dość symptomatycznymi firmami mając na uwadze rozległe liczebności tworzonych dokumentów. Na jakie więc parametry drukarki trzeba zwracać uwagę nabywając narzędzie do biura rachunkowego?

  • zastosowanie kopiarki – biura księgowe nadzwyczaj często wybierają urządzenia umożliwiające kopiowanie dokumentów gwoli ich zaksięgowania i utrwalania odbitki
  • automatyczny duplex – niezmiernie podstawowa funkcja dla biur rachunkowych, gdyż nader często dokumenty drukowane są obustronnie, a duplex ręczny jest ogromnie niedogodny
  • czas wydruku pierwszej strony i prędkość druku – przy drukowaniu częstym i dużych wielkości dokumentów może mieć to duże znaczenie, oszczędzając czas. Czas wydruku pierwszej strony w granicach 8-9 sekund jest rezultatem na ogół występującym w drukarkach. Szybkość druku ponad 20 stron na minutę jest wynikiem wyjątkowo akuratnym
  • koszty eksploatacji, czyli koszt wydruku poszczególnej strony – jest to jeden z głównych parametrów którymi powinno się kierować. Biura rachunkowe eksploatują nader znaczące ilości materiałów eksploatacyjnych: tonerów albo tuszów i jest to ogromnie znacząca pozycja w miesięcznym budżecie- atramentowa czy laserowa technika druku. Biura rachunkowe zdecydowanie nagminniej decydują się na drukarki laserowe, głównie z racji większej prędkości druku i niższych kosztów eksploatacji.

Z drukarek dostępnych na rynku nadzwyczaj dobrze warunki te realizuje laserowe urządzenie wielozadaniowe Brother DCP-L2500D. Maszyna wyekwipowana jest rzecz jasna w funkcje kopiowania i duplexu. Co więcej, prędkość druku: 26 stron na minutę, jest rezultatem realnie ułatwiającym robotę. Toner Brother DCP-L2500D ma wydajność 2600 stron przy 5% pokryciu strony co przy współcześnie sprzedawanych urządzeniach uznać wypada za wynik bardzo stosowny. Dostępne są również zamienniki tonera do Brother DCP-L2500D co ewidentnie obniża koszty eksploatacji, a wybór odpowiedniego producenta wymienników pozwoli na wydruki wysokiej jakości.